אורלי זילברשץ יובל בנאי - יובל שרף משיקה - וואלה! סלבס - בנאי אף הלחין את רוב שירי האלבום:

בני הזוג חולקים את חייהם בין נווה צדק בתל־אביב והמושבה אילנייה . אנה, סוזי בלי היד ואהובתי. מופע השקת אלבום בכורה, אלישע בנאי וארבעים השודדים, מועדון בארבי, 15.02.2012 23:00, אורחת אורלי זילברשץ בנאי. הילדים של בנאי ושל האקסית אורלי זילברשץ, סופי, עמליה ואלישע, הצטרפו לנסיעה. השמועה מספרת כי אורלי כתבה את השיר על ענת עצמון שהייתה חברה טובה שלה בזמן שהשיר .

בני הזוג חולקים את חייהם בין נווה צדק בתל־אביב והמושבה אילנייה . ×
×"מלכות חו×'×'ות ×'מסי×'ת סוף צילומים from magazine.hot.net.il
אורלי זילברשץ הייתה אשתו של יובל בנאי, וכתבה מספר שירים עבור להקתו משינה. בני הזוג חולקים את חייהם בין נווה צדק בתל־אביב והמושבה אילנייה . השמועה מספרת כי אורלי כתבה את השיר על ענת עצמון שהייתה חברה טובה שלה בזמן שהשיר . בנאי אף הלחין את רוב שירי האלבום: הילדים של בנאי ושל האקסית אורלי זילברשץ, סופי, עמליה ואלישע, הצטרפו לנסיעה. מופע השקת אלבום בכורה, אלישע בנאי וארבעים השודדים, מועדון בארבי, 15.02.2012 23:00, אורחת אורלי זילברשץ בנאי. אנה, סוזי בלי היד ואהובתי.

הילדים של בנאי ושל האקסית אורלי זילברשץ, סופי, עמליה ואלישע, הצטרפו לנסיעה.

אנה, סוזי בלי היד ואהובתי. השמועה מספרת כי אורלי כתבה את השיר על ענת עצמון שהייתה חברה טובה שלה בזמן שהשיר . הילדים של בנאי ושל האקסית אורלי זילברשץ, סופי, עמליה ואלישע, הצטרפו לנסיעה. אורלי זילברשץ הייתה אשתו של יובל בנאי, וכתבה מספר שירים עבור להקתו משינה. בנאי אף הלחין את רוב שירי האלבום: מופע השקת אלבום בכורה, אלישע בנאי וארבעים השודדים, מועדון בארבי, 15.02.2012 23:00, אורחת אורלי זילברשץ בנאי. בני הזוג חולקים את חייהם בין נווה צדק בתל־אביב והמושבה אילנייה .

אנה, סוזי בלי היד ואהובתי. בני הזוג חולקים את חייהם בין נווה צדק בתל־אביב והמושבה אילנייה . בנאי אף הלחין את רוב שירי האלבום: אורלי זילברשץ הייתה אשתו של יובל בנאי, וכתבה מספר שירים עבור להקתו משינה. מופע השקת אלבום בכורה, אלישע בנאי וארבעים השודדים, מועדון בארבי, 15.02.2012 23:00, אורחת אורלי זילברשץ בנאי.

אנה, סוזי בלי היד ואהובתי. אלישע ×'נאי: "×
אלישע ×'נאי: "×"יו לי ×"תקפי חר×"×". ×"יום ×–×" סקס, סמים ורוקנרול from images.maariv.co.il
בנאי אף הלחין את רוב שירי האלבום: הילדים של בנאי ושל האקסית אורלי זילברשץ, סופי, עמליה ואלישע, הצטרפו לנסיעה. מופע השקת אלבום בכורה, אלישע בנאי וארבעים השודדים, מועדון בארבי, 15.02.2012 23:00, אורחת אורלי זילברשץ בנאי. בני הזוג חולקים את חייהם בין נווה צדק בתל־אביב והמושבה אילנייה . אנה, סוזי בלי היד ואהובתי. אורלי זילברשץ הייתה אשתו של יובל בנאי, וכתבה מספר שירים עבור להקתו משינה. השמועה מספרת כי אורלי כתבה את השיר על ענת עצמון שהייתה חברה טובה שלה בזמן שהשיר .

הילדים של בנאי ושל האקסית אורלי זילברשץ, סופי, עמליה ואלישע, הצטרפו לנסיעה.

הילדים של בנאי ושל האקסית אורלי זילברשץ, סופי, עמליה ואלישע, הצטרפו לנסיעה. בנאי אף הלחין את רוב שירי האלבום: אנה, סוזי בלי היד ואהובתי. מופע השקת אלבום בכורה, אלישע בנאי וארבעים השודדים, מועדון בארבי, 15.02.2012 23:00, אורחת אורלי זילברשץ בנאי. השמועה מספרת כי אורלי כתבה את השיר על ענת עצמון שהייתה חברה טובה שלה בזמן שהשיר . אורלי זילברשץ הייתה אשתו של יובל בנאי, וכתבה מספר שירים עבור להקתו משינה. בני הזוג חולקים את חייהם בין נווה צדק בתל־אביב והמושבה אילנייה .

השמועה מספרת כי אורלי כתבה את השיר על ענת עצמון שהייתה חברה טובה שלה בזמן שהשיר . בני הזוג חולקים את חייהם בין נווה צדק בתל־אביב והמושבה אילנייה . הילדים של בנאי ושל האקסית אורלי זילברשץ, סופי, עמליה ואלישע, הצטרפו לנסיעה. אורלי זילברשץ הייתה אשתו של יובל בנאי, וכתבה מספר שירים עבור להקתו משינה. בנאי אף הלחין את רוב שירי האלבום:

בני הזוג חולקים את חייהם בין נווה צדק בתל־אביב והמושבה אילנייה . אלישע ×'נאי: "×
אלישע ×'נאי: "×"יו לי ×"תקפי חר×"×". ×"יום ×–×" סקס, סמים ורוקנרול from images.maariv.co.il
השמועה מספרת כי אורלי כתבה את השיר על ענת עצמון שהייתה חברה טובה שלה בזמן שהשיר . מופע השקת אלבום בכורה, אלישע בנאי וארבעים השודדים, מועדון בארבי, 15.02.2012 23:00, אורחת אורלי זילברשץ בנאי. בנאי אף הלחין את רוב שירי האלבום: הילדים של בנאי ושל האקסית אורלי זילברשץ, סופי, עמליה ואלישע, הצטרפו לנסיעה. אורלי זילברשץ הייתה אשתו של יובל בנאי, וכתבה מספר שירים עבור להקתו משינה. אנה, סוזי בלי היד ואהובתי. בני הזוג חולקים את חייהם בין נווה צדק בתל־אביב והמושבה אילנייה .

אנה, סוזי בלי היד ואהובתי.

אנה, סוזי בלי היד ואהובתי. מופע השקת אלבום בכורה, אלישע בנאי וארבעים השודדים, מועדון בארבי, 15.02.2012 23:00, אורחת אורלי זילברשץ בנאי. השמועה מספרת כי אורלי כתבה את השיר על ענת עצמון שהייתה חברה טובה שלה בזמן שהשיר . בני הזוג חולקים את חייהם בין נווה צדק בתל־אביב והמושבה אילנייה . הילדים של בנאי ושל האקסית אורלי זילברשץ, סופי, עמליה ואלישע, הצטרפו לנסיעה. בנאי אף הלחין את רוב שירי האלבום: אורלי זילברשץ הייתה אשתו של יובל בנאי, וכתבה מספר שירים עבור להקתו משינה.

אורלי זילברשץ יובל בנאי - יו×'ל שרף משיק×" - וואל×"! סל×'ס - בנאי אף הלחין את רוב שירי האלבום:. בני הזוג חולקים את חייהם בין נווה צדק בתל־אביב והמושבה אילנייה . הילדים של בנאי ושל האקסית אורלי זילברשץ, סופי, עמליה ואלישע, הצטרפו לנסיעה. מופע השקת אלבום בכורה, אלישע בנאי וארבעים השודדים, מועדון בארבי, 15.02.2012 23:00, אורחת אורלי זילברשץ בנאי. אורלי זילברשץ הייתה אשתו של יובל בנאי, וכתבה מספר שירים עבור להקתו משינה. השמועה מספרת כי אורלי כתבה את השיר על ענת עצמון שהייתה חברה טובה שלה בזמן שהשיר .

אנה, סוזי בלי היד ואהובתי אורלי זילברשץ בנאי. אנה, סוזי בלי היד ואהובתי.